jag blev rädd för mig själv när jag tog bilden.


Fan va äcklig bild, ser ut som en annan version av koerta koerta ... Ruggiiiiiigt!
(Ser ut som jag har värsta tore-ögonbryn också, haha!)

Haha , tyckte bilden passade in rätt bra men aaa. Kvällen spenderades tillsammans med Sara & Felicia i saras nya hus. Det va fett läskigt för de finns inga möbler eller sånt där så allt ekar och vi hörde massa små ljud hela tiden.. Men Felicias varma kramar & att ligga nära Saras booobies fick mig lugn och trygg, ahahahha. Vi kollade i alla fall på film & lite andra girly shits.

Ska slagga snart, e mega trött. Men vi hörs imorgon alla mina 1097413986 besökare
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0